Nasi konsultanci dają z siebie wszystko, ale czas oczekiwania na połączenie jest znacząco wydłużony. Omiń kolejkę i sprawdź status swojego zamówienia tutaj: status zamówienia.

Gwarancja dopasowania

  1. Gwarancja dopasowania oferowana wyłącznie na domondo.pl, to sposób w jaki dbamy o Twój spokój ducha, kiedy dopasowujesz jeden z naszych produktów na wymiar do swojego okna.
  2. Jeśli popełnisz błąd, mierząc jeden z produktów na wymiar opatrzonych znakiem "Gwarancja dopasowania", poprawimy Twój produkt bez żadnych dodatkowych kosztów. Poza wysyłką do nas. Jeżeli jesteś pewny, że Twój produkt jest objęty gwarancją wyślij go na adres:

    domondo.pl
    Chrobrego 133a
    87-100 Toruń

  3. Gwarancji można użyć raz na 1 zamówienie (jeśli w zamówieniu jest kilka produktów objętych gwarancją dopasowania, a wymiany wymaga więcej niż 1, należy wszystkie produkty z błędami wysłać do nas jedną paczką).
  4. Jeśli błąd został popełniony przez nas, obierzemy produkt od Ciebie za darmo i poprawimy go bez żadnych dodatkowych kosztów.
  5. Gwarancja obejmuje wyłącznie poprawę produktu, a nie jego wymianę na nowy. Zgłoszenia należy dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest podanie prawidłowych wymiarów zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji pomiaru zakupionego przez Państwa produktu. Wszystkie instrukcje pomiarów znajdą Państwo w konfiguratorach poszczególnych produktów.
  6. Maksymalny margines błędu to 3 cm, gwarancja zapewnia zmianę rozmiaru w sytuacji, gdy jeden z rozmiarów - wysokość lub szerokość produktu - jest błędna. Sposób montowania nie może zostać zmieniony.
  7. Zamówienia komercyjne (na fakturę) nie są objęte Gwarancją dopasowania.
  8. Gwarancja dopasowania nie dotyczy produktów gotowych!