Warunki gwarancji
Schoenberger Germany Enterprises GmbH & Co. KG, z siedzibą przy Zechstraße 1-7, 82069 Hohenschäftlarn, Niemcy, oferuje konsumentowi gwarancję handlową o zmiennym okresie trwania od 2 do 10 lat (okres ten jest określony w karcie produktu), liczony od daty faktury.
Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z przepisów prawa, takich jak prawo do naprawy, odstąpienia od umowy, obniżenia ceny lub odszkodowania przewidzianych w Kodeksie Konsumenckim. Wykonywanie tych praw jest bezpłatne i niezależne od niniejszej dodatkowej gwarancji.
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady materiałowe wynikające z wad materiału lub produkcji.
W przypadku zgłoszenia, prosimy o przesłanie go za pośrednictwem naszego portalu zwrotów Domondo. Prosimy o wskazanie, jaka wada występuje i kiedy pojawiła się po raz pierwszy. W przypadku wady materiału lub produkcji naprawimy produkt lub, jeśli to niemożliwe, dostarczymy produkt zastępczy.
Z gwarancji wyłączone są wady wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu. Również normalne zużycie produktu nie jest objęte gwarancją. Produkty, na których dokonano już prób naprawy lub które nie są już zamontowane, nie mogą być objęte gwarancją.
Jeśli zostanie uznane prawo do gwarancji i przystąpimy do naprawy lub wymiany, okres gwarancji nie zostanie odnowiony ani przedłużony od daty otrzymania naprawionego lub wymienionego produktu. Gwarancja pozostaje ważna, niezależnie od przeprowadzonych interwencji, do wygaśnięcia pierwotnego okresu 2-10 lat liczonego od daty faktury.
Jeśli nie zostanie stwierdzona wada objęta gwarancją lub nasi technicy potwierdzą prawidłowe działanie produktu, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia ryczałtowej opłaty w wysokości 25,00 €.
Opłata ta nie ma zastosowania, jeśli zostaną wykonane prawa wynikające z gwarancji prawnej przewidzianej w Kodeksie Konsumenckim (2 lata na wady zgodności). W takich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do żądania zwrotu poniesionych kosztów, jeśli wada nie jest przypisana nam i jeśli mogłeś stwierdzić jej brak w ramach wstępnej kontroli.
RADEMACHER Geräte-Elektronik GmbH oferuje gwarancję od 2 do 5 lat na nowe urządzenia zamontowane zgodnie z instrukcją instalacji. Gwarancja obejmuje wszystkie wady konstrukcyjne, materiałowe i produkcyjne.
• Nieprawidłowa lub niezgodna instalacja
• Nieprzestrzeganie instrukcji instalacji i użytkowania
• Niewłaściwe użytkowanie lub nadmierne obciążenie
• Wpływy zewnętrzne, takie jak uderzenia, wstrząsy lub warunki atmosferyczne
• Naprawy i modyfikacje dokonane przez nieautoryzowane osoby trzecie
• Użycie nieodpowiednich akcesoriów
• Uszkodzenia spowodowane nieautoryzowanymi przepięciami (np. pioruny)
• Zakłócenia funkcjonalne spowodowane zakłóceniami radiowymi i innymi zakłóceniami radiowymi
RADEMACHER usuwa bezpłatnie wady, które wystąpią w okresie gwarancji poprzez naprawę lub wymianę dotkniętych części lub dostarczenie nowego lub równoważnego urządzenia. Wymiana lub naprawa z powodów gwarancyjnych nie oznacza ogólnego przedłużenia pierwotnego okresu gwarancji.
Vestamatic GmbH oferuje 24 miesiące gwarancji na nowe urządzenia zamontowane zgodnie z instrukcjami montażu. Gwarancja obejmuje wszystkie wady konstrukcyjne, materiałowe i produkcyjne. Z gwarancji wyłączone są błędy i wady wynikające z:
• Nieprawidłowej lub wadliwej instalacji
• Nieprzestrzegania instrukcji montażu i użytkowania
• Niewłaściwego użytkowania i nadmiernego obciążenia
• Wpływów zewnętrznych, takich jak uderzenia, wstrząsy lub warunki atmosferyczne
• Napraw i modyfikacji dokonanych przez nieautoryzowane osoby trzecie
• Użycia nieodpowiednich akcesoriów
Vestamatic usuwa wady produktu, które wystąpią w okresie gwarancji, bezpłatnie. Odbywa się to poprzez naprawę lub wymianę urządzenia.
Wymiana z powodów gwarancyjnych nie oznacza przedłużenia pierwotnego okresu gwarancji. Koszty instalacji i deinstalacji nie są objęte gwarancją.
Zasadniczo sprzedawca jest odpowiedzialny za sprzedany towar zgodnie z gwarancją prawną wynoszącą 24 miesiące (baterie przez 6 miesięcy). Twoje prawa prawne nie są ograniczone przez tę gwarancję producenta. Gwarancja przysługuje konsumentowi wobec sprzedawcy i nie może być zmieniona na niekorzyść konsumenta. Rozpoczyna się w dniu zakupu produktu. Chamberlain GmbH gwarantuje pierwszemu nabywcy, który zakupił ten produkt w detalu, że jest on wolny od uszkodzeń materiałowych lub wad produkcyjnych od daty zakupu (dłuższe okresy gwarancji są wskazane w opisie produktu lub na opakowaniu sprzedażowym).
Paragon jest dowodem zakupu! Niniejsza gwarancja ogranicza się wyłącznie do naprawy lub wymiany części tego produktu uznanych za wadliwe. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, w tym jakiegokolwiek użytkowania niezgodnego z instrukcjami instalacji, obsługi i konserwacji, a także niewykonania wymaganych prac konserwacyjnych lub regulacyjnych, czy też wykonania adaptacji nieautoryzowanych przez Chamberlain, użycia akcesoriów lub modyfikacji tego produktu. Nie obejmuje również kosztów pracy związanych z usunięciem lub ponowną instalacją naprawionego lub wymienionego urządzenia lub jego baterii zastępczych.
Superrollo Hausautomatisierung GmbH oferuje 24 miesiące gwarancji na nowe urządzenia zamontowane zgodnie z instrukcjami instalacji. Gwarancja obejmuje wszystkie wady konstrukcyjne, materiałowe i produkcyjne. Z gwarancji wyłączone są:
• Nieprawidłowa lub niezgodna instalacja
• Nieprzestrzeganie instrukcji instalacji i użytkowania
• Niewłaściwe użytkowanie lub nadmierne obciążenie
• Wpływy zewnętrzne, takie jak uderzenia, wstrząsy lub warunki atmosferyczne
• Naprawy i modyfikacje dokonane przez nieautoryzowane osoby trzecie
• Użycie nieodpowiednich akcesoriów
• Uszkodzenia spowodowane nieautoryzowanymi przepięciami (np. pioruny)
• Zakłócenia funkcjonalne spowodowane zakłóceniami radiowymi i innymi zakłóceniami radiowymi
Superrollo Hausautomatisierung GmbH usuwa bezpłatnie wady, które wystąpią w okresie gwarancji poprzez naprawę lub wymianę dotkniętych części lub dostarczenie nowego lub równoważnego urządzenia. Wymiana lub naprawa z powodów gwarancyjnych nie oznacza ogólnego przedłużenia pierwotnego okresu gwarancji.
DELTA DORE RADEMACHER GmbH, Buschkamp 7, 46414 Rhede (zwany dalej "Producentem") oferuje dla produktów HOMEPILOT (zwanych dalej "Produktem") gwarancję opisaną poniżej na warunkach tutaj określonych.
a. Gwarancja obejmuje produkt bez baterii i akcesoriów.
b. Jest ważna przez 2 lata, licząc od daty dokumentu potwierdzającego zakup (faktura, paragon).
c. Przypadek gwarancyjny istnieje, jeśli pomimo spełnienia warunków gwarancji tutaj przedstawionych, istnieje wada produktu, która nie wchodzi w zakres wyłączenia gwarancji zgodnie z sekcją 3.
d. W przypadku gwarancji, usługi gwarancyjne wymienione w sekcji 4 zostaną świadczone.
e. Dokument księgowy / paragon, z którego wynika zakup produktu, musi zostać przedstawiony w celu zgłoszenia gwarancji.
f. Aby zgłosić gwarancję, klient musi wysłać produkt na własny koszt i ryzyko w oryginalnym opakowaniu lub w innym podobnym opakowaniu do producenta.
g. W przypadku wymiany produktu, data rozpoczęcia gwarancji pozostaje datą zakupu oryginalnego produktu.
Niniejsza gwarancja nie ogranicza praw klienta w przypadku wad. Wykonywanie tych praw prawnych jest bezpłatne dla klienta. Dlatego niniejsza gwarancja nie wpływa na prawa prawne gwarancji klienta wobec sprzedawcy produktu, a także wszelkie roszczenia wynikające z ustawy o odpowiedzialności za produkt pozostają niezmienione wobec producenta.
a. Z wyjątkiem naszych obowiązków wynikających z gwarancji prawnej, gwarancja nie generuje w żadnym przypadku roszczeń o odszkodowanie.
b. W następujących przypadkach gwarancja nie ma zastosowania:
• nieprawidłowa lub wadliwa instalacja produktu,
• nieprzestrzeganie instrukcji instalacji i użytkowania,
• nieprzestrzeganie środków ostrożności dotyczących bezpieczeństwa produktu,
• niewłaściwe lub nadmierne użytkowanie produktu,
• normalne zużycie,
• wpływy zewnętrzne, takie jak uderzenia, wstrząsy lub warunki atmosferyczne,
• naprawy i modyfikacje dokonane przez nieautoryzowane osoby trzecie,
• użycie nieodpowiednich akcesoriów,
• wysyłka w opakowaniu nieodpowiednim do transportu i
• samodzielne lub wymuszone otwarcie urządzeń,
• uszkodzenia spowodowane nieautoryzowanymi przepięciami (np. pioruny) i
• zakłócenia funkcjonalne spowodowane zakłóceniami radiowymi i innymi zakłóceniami radiowymi
• chyba że wada produktu nie została spowodowana przez to.
Jeśli istnieje przypadek gwarancji zgodnie z sekcją 1 i spełnione są tam określone warunki bez istnienia powodu wyłączenia zgodnie z sekcją 3, producent zapewni następujące usługi gwarancyjne, według własnego uznania i po zbadaniu przedmiotu reklamacji:
• Kontrola, naprawa lub bezpłatna wymiana wysłanego produktu.
• Jeśli produkt w momencie zgłoszenia wady nie jest już produkowany, producent dostarczy równoważny produkt w ramach wymiany zgodnie z sekcją 4.1.
• Produkt zastępczy może być również produktem odnowionym.
Prawem właściwym jest prawo kraju, w którym mieszka klient.