Zwroty i reklamacje

Szanowni Klienci,

ze względu na szczególną sytuację epidemiologiczną w Polsce, w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników, informujemy, że czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.

Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.

PRODUKTY NA WYMIAR

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji:

  • Pobierz i poniższy formularz reklamacji
  • Wypełnij go i wykonaj zdjęcia wad opisanych w formularzu
  • Formularz wraz ze zdjęciami wyślij na adres: sklep@domondo.pl

pdf iconPOBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwroty

Część naszych towarów tworzymy specjalnie pod podane przez Ciebie wymiary, abyś mógł cieszyć się z produktów skrojonych na miarę. Niestety, produktów na wymiar nie możemy przyjąć z powrotem. Jeśli jednak zauważysz niezgodności produktu ze złożonym zamówieniem, możesz go reklamować.

 

PRODUKTY GOTOWE

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji:

  • Pobierz i poniższy formularz reklamacji
  • Wypełnij go i wykonaj zdjęcia wad opisanych w formularzu
  • Formularz wraz ze zdjęciami wyślij na adres: sklep@domondo.pl

pdf iconPOBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwroty

Zwroty towaru przyjmujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia przez klienta. Aby zwrócić towar należy wypełnić formularz zwrotu towaru oraz odesłać go na adres:

sklep@domondo.pl

Wypełniony formularz należy także wydrukować i załączyć go do paczki wraz z odsyłanym towarem. Zwrot należy odesłać na adres:

Domondo.pl
ul. Świecko 43, hala B
69-100 Słubice

Proszę zwrócić uwagę, by wypełnić wszystkie pola w formularzu!

pdf iconPOBIERZ FORMULARZ ZWROTU